Termeni si conditii


Date de contact


Sediul social al firmei (nume, adresa, date de inregistrare la registrul comertului)
Nume firm: S.C.GREEN BELT CONCEPT S.R.L.
Date Fiscale: CUI: 31292584; J30/182/27.02.2013
Adresa: Municipiul Satu Mare, Strada Bogdan Petriceicu Hasdeu, Nr. 7, Corp A, Judet Satu Mare
Telefon: 0740137186 ( program 08:00 - 17:00 )
Email: timp max de raspuns max. 1-2 zile lucratoare
Program atelier: Program luni - vineri: 08:00 – 17:00

Termeni si conditii


Va multumim pentru interesul dumneavoastra in munca noastra!
Comanda dumneavoastra prin www.naturalove.ro sau prin telefon reprezinta acceptarea implicita a urmatoarelor conditii:
Administratorul www.naturalove.ro, in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.naturalove.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Politica de confidentialitate si Termenii si conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila. De aceea, va rugam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii și conditiile pe care ati agreat sa le respectati.

Drepturi de autor


Toate imaginile prezentate pe www.naturalove.ro sunt proprietate a companiei S.C. GREEN BELT CONCEPT S.R.L. Preluarea lor fara acordul nostru in scris este ilegala si va fi semnalata ca atare.


Metode de Plata


In magazinul nostru online, poti alege dintre nenumaratele produse pentru a se potrivi evenimentului pe care il vei avea. Apoi continui procesul de achizitie in conditii de siguranta, gandit anume pentru a-ti fi intuitiv si usor de parcurs. Cumpărător poate înregistra comenzi pe site-ul www.naturalove.ro, adaugand produsele dorite în cosul de cumparaturi și urmand pașii de finalizare a comenzii.
In cazul in care produsele au fost adaugate in cosul de cumpărături, fară finalizarea comenzii, acest lucru nu atrage dupa sine și rezervarea acestora.
Plata produslui se face în momentul plasării comenzii pe site prin card bancar de debit/credit sau în sistem ramburs cash la primirea coletului. Prețurile afișate pe www.naturalove includ taxa pe valoarea adăugată prevăzută de lege. Taxa de livrare nu este inclusa in pretul produselor.

In functie de cum preferi si de cum iti este mai usor, noi iti asiguram confortul de a alege una dintre urmatoarele optiuni de plata:


1. Credit card/Debit card.


Poti plati fara griji cu cardul tau de credit sau de debit. Tranzactiile sunt securizate si procesate de catre Plationline.ro. Noi te asiguram ca nu stocam nici una dintre datele de card folosite in platile online catre S.C. GREEN BELT CONCEPT S.R.L. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.


1.1. Cum functioneaza sistemul de plati online


Procesul de plată este format din doi pași esențiali:
Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure. Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure*: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran.
Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicație pentru a autoriza, trebuie să reveniți imediat după confirmarea autorizării, pe site, exact la pasul la care ați rămas pentru ca plata să fie procesată. *Recent băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online "3D Secure 2". Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, trebuie să activați cardurile dumneavoastră în noul sistem "3D Secure 2". Plationline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.
Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele naturalove.
Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, vă recomandăm să accesați pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro.

2. Cash la livrare. Plata ramburs


Vrei sa platesti cu bani cash? Nicio problema. Noi iti aducem produsele pe care ti le doresti, iar tu ii poti inmana suma datorata curierului nostru.
Politica de refuz/acceptare a comenzii


Pot aparea situatii in care compania noastra sa refuze o comanda fara a oferi explicatii. In aceste situatii se va anula sau rambursa plata respectivei comenzi prin aceeasi metoda de plata folosita de client.
Toate preturile afisate pe site includ TVA.

Anularea sau schimbarea comenzii de catre client


Va puteti razgandi in legatura cu comanda plasata cu minim 24 ore inainte de ziua livrarii. Anularea comenzii se va face prin telefon la 0740137186.
Daca o comanda a fost deja transmisa in productie atunci ea nu mai poate fi anulata!
Intotdeauna incercam sa acomodam orice cerinta de ultim moment, insa nu putem garanta decat schimbarile transmise cu 24 ore inaintea livrarii. O data ce comanda a fost data in productie, schimbarile nu mai sunt posibile.
Pentru comenzile ce depasesc 700 de Ron ne rezervam dreptul de a solicita un avans ce consta in 20% din valoarea comenzii. Va rugam de asemenea sa luati in considerare ca in perioadele cu comenzi intense (Craciun, 1-8 martie, Sf Valentin etc) nu garantam posibilitatea de a anula comenzile in mai putin de 24 ore pana la data livrarii.
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

Rezolvarea problemelor legate de plata


Decizia de a cumpara flori online pe www.naturalove.ro este una sigura avand in vedere ca tranzactiile pe pagina noastra sunt asigurate prin Plationline.ro. Se poate intampla insa uneori sa existe erori in tranzactia bancara care sa intarzie acceptarea comenzii de catre noi. In cazul unui mesaj din partea bancii sau din partea noastra legat de plata va rugam sa ne contactati la 0740137186. Platile facute in afara orelor de program si eventualele probleme care pot aparea pot intarzia comanda si, desi regretam orice intarziere, nu detinem controlul acestor situatii si nu vom opera rambursarea platii.
Aranjamente florale si disponibilitatea lor in functie de anotimp
In cazul in care nu exista in stoc sau calitatea florilor primite de la furnizorii nostri nu este la standardele cerute de noi, ne rezervam dreptul de a schimba respecivul sortiment cu unul echivalent ca stil si de aceeasi valoare sau mai mare. Daca schimbarea este majora, vom incerca sa va contactam pentru acord. Plantele de suport (frunze, verdeata) si vasele pot fi schimbate fara instiintare anterioara avand in vedere ca ceea ce este afisat pe site este cu titlu de prezentare.
Daca nu reusim sa va contactam prin canalele folosite in comunicarea anterioara cu dumneavoastra, va trebui sa consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.

Regimul ofertelor speciale

Ocazional, putem oferi produse cu pret redus. Aceste oferte sunt valabile numai in perioada mentionata si nu constituie o oferta permanenta.
Daca un client cumpara un produs care devine subiectul unei oferte reduse ulterior, pretul la momentul achizitiei are prioritate.
Nu putem face reduceri pentru produse deja cumparate.
Folosirea datelor personale folosite in comunicarea cu www.naturalove.ro
Sunt situatii in care este extrem de important sa luam legatura cu dumneavoastra pentru a va oferi comanda dorita. De aceea va rugam ca datele oferite in crearea contului personal sa fie actuale si corecte.
Pretuim discretia si increderea acordata si va asiguram ca nu inchiriem sau vindem bazele noastre de date! Pentru mai multe detalii va invitam sa consultati politica noastra de securitate a datelor.
• Numele
• Adresa de email - Folosim acest canal pentru a face corectii legate de comanda, pentru a va comunica schimbarile sau pentru a va consulta in legatura cu aspecte neplanificate.
• Numarul de telefon (fix si/sau mobil). In cazul in care este nevoie sa va contactam urgent vom folosi acest canal.

LIVRARE SI RETURNARE


POLITICA DE LIVRARE


Comanda minima este in valoare de 70 lei. Intervalul orar de livrare este 09:00 - 17:00 iar sâmbătă și duminică nu se livreaza.
Produsele aflate în stoc se livreaza prin curier rapid la adresa specificata in 48 h de la confirmarea comezii.
Produsele care nu sunt în stoc se livreaza în 7 zile lucratoare.
Comenzile cu valoarea totală mai mare de 230 RON (tva inclus) beneficiază de livrare gratuită în Bucuresti.
Pentru comenzile cu valoarea totală mai mica de 230 RON (tva inclus) si care au mod de livrare curier se va aplica un cost de transport in valoare de 25 lei (tva inclus). Momentan nu livram în afara tarii. Plata produselor comandate de pe www.naturalove.ro se realizeaza în RON (la valoarea din momentul efectuarii comenzii), prin metoda aleasa în momentul plasarii comenzii.
În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată de acesta, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. În cazul în care clientul nu este găsit nici a două oară, comanda va fi anulată și returnată la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.
Livrarea se va efectua cu firma CARGUS.

POLITICA DE RETUR


Conform legislației române în vigoare (Ordonanța 34/2014 privind protecția consumatorului), florile și produsele derivate: aranjamente florale, buchete, decorațiuni de interior pe baza de flori, lumânări de botez și cununie, fac excepție de la legislația în vigoare, neputând fi returnate.
Florile sunt produse perisabile, care fac excepție de la OUG 34/2014, de aceea clienții www.naturalove.ro nu beneficiază de posibilitatea de a returna produsele achiziționate prin denunțarea unilaterală a contractului de vânzare-cumpărare încheiat la distanță, fără invocarea niciunui motiv.
În cazul unei probleme survenite în procesul de livrare sau privind calitatea produsului, vă rugăm adresați un email la [email protected] nu o s sau prin telefon 0710137186.
Daca ați plătit pentru aceste produse, vi se va rambursa o sumă care va include taxele de livrare standard. Dacă doriți să anulați sau să returnați comanda, vă rugăm adresați un email la [email protected] sau prin telefon 0710137186.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, naturalove.ro va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către naturalove.ro va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur. Returul produsului se va face in ambalajul original. Returul se face doar pentru dordusele din categoria Cadouri ( exemplu Zana din lana)

 

RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, naturalove.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

 

Dacă doriți să primiți detalii suplimentare va rugăm să ne contactați la adresa de email [email protected]. Pentru lumânările si zane din lana puteți anula sau returna comanda de la data plasării comenzii pâna în 24 de ore de la primirea produselor comandate. Daca ați plătit pentru aceste produse, vi se va rambursa o sumă care va include taxele de livrare standard.


Intrebari Frecvente


Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
De ce sa ma inregistrez?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
• poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
• poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
• poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de lectura si de cumparaturi de pe www.naturalove.ro se
Cum ma inregistrez?
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Inregistrare” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.